onsdag 11 juli 2012

Knäppis på riktigt

Mina grannar måste ju tro att jag inte är riktigt frisk egentligen.

Jag hade just kommit ut ur duschen så ville Bubblan ut o göra sina behov...lite dålig tajming då. Orkade som inte klä på mig kläder utan jag knatade ut i denna snygga outfit :-)

Förhoppningsvis va de ingen som såg en eftersom jag va snabb att pipa upp i skogen för att inte synas.

Men jag kan lova att de va ingen hit att springa i skogen iklädd morgonrock...höll på att bli halvt uppäten av myggen.

3 kommentarer:

Only me sa...

Haha det är precis såna här grejjer som gör att jag älskar dig <3
Kram vännen!!

Unknown sa...

Haha jag i ett nötskal...man ska aldrig bli brydd över min klädsel :-)
Kram finaste vän...love U <3

Micke Modig sa...

Det måste varit en syn för gudarna! Hoppas ingen såg dig.