tisdag 14 maj 2013

Underbar dag

Har haft en helt toppen dag....visst den började med ett ryck...försov mig i mina rutiner hemma vilket resulterade i att man fick skynda sig som en tok. Väl på jobbet började jakten på vikarie...men eftersom jag inte lyckades få tag i någon före kl 11:30 fick jag o gruppen hjälpas åt att lösa lite...for ut o hjälpte till vid en dubbelbemanning...o de gick ju som en dans :)

Just innan man skulle till o sluta kom en kollega in med ett blomsterpaket....i där låg världens finaste ros...blev så rörd att jag fick tårar i ögonen....så underbart gjort. Först en dagens ros i tidningen för några veckor sen o nu en ros i handen....har världens gulligaste kollegor :)...trivs som fisken i vattnet o hoppas verkligen att man får vara kvar till hösten oxå.



Nu på kvällskvisten har jag o Bubblan tagit oss en liten träningsrunda....är som lite sugen på att ställa upp i en Lydnadstävling....men risken finns ju att jag skämmer ut Bubblan. Hon är ju jätteduktig medans jag är värsta klåparen när de kommer till sånt där. Vi får väl se om jag törs ta modet till mig.




4 kommentarer:

Only me sa...

Men åhhhhh vad gulligt gjort <3 sånt där är ju bara så kul!
Kram raring <3

Susanne Löfgren sa...

Klart du törs tävla!!! :D Kram!!! <3

Unknown sa...

Så otroligt gulligt....värmer så fint i hjärtat på en <3

Kram snyggo <3



Unknown sa...

Ska verkligen träna o försöka samla mod till mig, Susanne....kram <3