torsdag 11 december 2014

Ensam

Har den senaste tiden känt mig väldigt ensam. Har även konstaterat att jag har inte som många andra en bästa vän. 

När helgerna närmar sig får man ångest över att titta på facebook...när andra skriver att dom har umgåtts med sin finaste o bästa vän/vänner. Andra som får gulliga meddelande från sina vänner. 

På min sida hittar man inget av den varan     . 

Man försöker bjuda hem folk eller så frågar man om någon vill hitta på nått men det finns ingen som nappar på förslagen man kommer med. 

Jag försöker vara en god, omtänksam o snäll vän men ändå lyckas jag inte. Förstår inte vad som är fel med mig. 
Man sitter här utan någon att prata med.

1 kommentar:

Only me sa...

Kramar <3 Känner igen mig sååååå mycket. Dock försöker inte jag alls för det enda sättet folk vill umgås på är genom att supa och jag har inget intresse av att enda gångerna jag umgås med "vänner" är att gagga på fest. Det är inte kvalitativ vänskap. Jag har några ytterst få vänner och de ses jag sällan med. Tyvärr är ju vuxenlivet i mesta mån ett enda "måste" och tiden att hänga med vänner finns oftast inte.

Du ska veta att jag tänker på dig. Du är en av de fina vännerna jag skrev om ovan.

Kram <3