måndag 15 december 2008

Helgen

Ja då har man haft en jobbar helg...igen....med varierande reultat. Fredagspasset var ju kanon....man låg på 444 kr/timme. Men så körde man ju stor bil oxå. Hade bara kanonkunder hela tiden...dom skötte sig utmärkt. Tycker inte om när dom ska börja jälvas med en...då kommer mitt stygga humör fram o jag blir en tiger...mooorrrrr.

På lördagen bjöd våra chefer oss på julbord i Kilnäset...vilken kanonmat...mums mums...mätt i magen blev man. Sen in till stan för att jobba lite...varför hade jag lovat att jag kunde jobba...paltkoma i magen var det. Inte var det någon höjdarkväll heller att köra...hade otur hela tiden. Man hamnade på fel ställen o när man fick ett jobb gav det inte med än 80-90 spänn. Vet inte hur många sånna körningar jag hade. Vill ha längre som biter på lite.

Söndagen var en dag för slappning. Gjorde inte ett smack...jo jag var in till stan o handlade. Plus att jag bytte bil. Min gamla pärla hade lite för många sjukdommar som jag inte kunde fixa...snyft..kommer sakna min gamla Audi.
Hämtade upp mina älsklingar i Krokom innan vi for hem o svullade pizza.

Inga kommentarer: