måndag 22 december 2008

Helgen är över

Nu har man gjort en jobbar helg till:(..höll på att få krupp i lördags för det hände ju inget. Den bästa resan hade jag ner till Pilgrimsta kl 01.50. Med ett stopp efter vägen. Kunden tyckte att det guppade för mycket o började må illa. Som tur var hann jag stanna bilen o han hoppade ur o spydde som en gris...fan vilken jälva tur...vill inte ha det i bilen.

Fredagen var kanon bra förutom att jag var hemma kl 08.30 på lördagmorgon...då var man lagomt mör o less.

Idag ska min älsta pojke åka till sin pappa....ångest ångest...han ska åka buss ända till Blattnicksele...panik
Sist han åkte dit stod jag på busstationen o bölade som en gnu. Hoppas det går bättre nu. Har ingen större lust....vill att han ska vara hemma hos oss men han måste ju få träffa sin pappa oxå.

Inga kommentarer: