söndag 7 november 2010

Jobbarhelgen över!!!

Då har man gjort bort en jobbarhelg.....har jobbat dagtid lördag o söndag. Dom dagarna brukar kunna va rätt så död men ja har haft riktige med tur med mina jobb.
Igår snuvade man en kollega på en körning till Åre....hehehehe....men hade ja inte fått den så hade de inte gått runt den dagen. Idag tycker ja att dom andra har mest stått stilla medans ja har snurrat runt som en tok.

De bästa med att jobba helgerna är att man får i sig en riktig frukost....har hört att man ska äta frukost som en kung....o de gör man verkligen.
Åkte på Scandic o käkade båda dagarna....dom har ju en enorm frukostbuffe så man klarar sig ju resten av dagen. Har haft turen att äta gratis dessutom. Igår bjöd chefen på frukost o idag hade ja kört in sjukt med dricks på morgonen så då använde man de till frukost. Är ju som pengar man inte har räknat med.

När ja slutade mitt pass o kom till garaget fick ja se till min stora glädje att Bert hade fått sig lite ompyssling...mamma har inte brytt sig eller rättare sagt orkat tvätta han. Men H hade varit så snäll o brytt sig om han åt mig. Blank o fin stod han där o väntade på att få visa upp sig =)

Orkade inte laga mat idag utan man sponsrade LaCita idag....va faktiskt riktigt gott med pizza idag. Efter de dog ja på soffan i 2 timmar....men så hade ja Eddie i famnen o då sover man ju så jäkla gott.

8 kommentarer:

Maya sa...

Tur nån hade tur

Unknown sa...

Ja men snart kommer ett skitpass för mig o kalaspass för dig

Maya sa...

Ja det brukar jämna ut sig, tur det är en ny vecka å nya tag.

jennie sa...

Härligt med en så bra helg gums :)

Camilla sa...

Ja om man jämför med helgen ja sist jobbade. Då satt man mest av tiden.

H sa...

Tvätta ju min bil...och det skvätte väl på din med..haha ;)

Camilla sa...

Hahaha...ja men de va väldigt snällt att spola av min lite mer ;)

Anonym sa...

Great journey and experience!