måndag 16 maj 2011

Belutsångest!!!

Har ju som tänkt klippa mig nu i slutet av Maj men ja kan inte besämma mig för hur!!!!

Ena stunden vill ja klippa mig kort...vi går ju ändå mot sommar o då är de rätt så skönt att slippa allt hår i nacken. Ja sätter ju som ändå alltid upp håret...är sällan ja går med helt utsläppt hår.
Men sen i nästa stund är ja lite orolig för att ja ska ångra mitt beslut. Fast mitt hår växer ju som värsta ogräset så de kommer gå rätt fort att spara ut de om ja ångrar mig allt för mycket.

Sen lurar ja på om ja ska låta min naturliga hårfärg ska få komma fram eller som man ska fortsätta vara mörk....fan vilka problem man har alltså.

4 kommentarer:

Jennie sa...

Nääää du är så fin när du har långt hår! Det är du förstås när du har kortare hår också :P Men du har så tjockt och fint hår, visa upp det! :)

Camilla sa...

Tack gums :D

Ja velar fram o tillbaka hela tiden

Only me sa...

Ha kvar det långa håret! Du kan väl bara klippa upp det massor så blir det jättefint :D

Kram

Camilla sa...

Funderar på de....kram