söndag 15 januari 2012

Långt mellan gångerna!

Har insett att de är långt mellan gångerna man är in o skriver nått här i bloggen. Men ja har som inte haft någon lust att skriva nått heller. Har tusen saker som ja skulle kunna plita ner men de är som ett virrvarr i skallen på mig o då har ja svårt att få ner nått på print.

Satt i onsdags o pratade med finaste Jennie i flera timmar...länge sen vi hade en sån pratstund. Även fast vi träffas så sällan är de som om de va igår vi satt oss ner o pratade. Har sån tur som har en sån otroligt fin vän i mitt liv. Sen hade vi turen att när vi jobbade i lördags kunde vi oxå sitta o toksurra över lite frukost på Scandic. Annars när man jobbar möts vi bara på gatorna.

Sen på torsdagen fick ja ännu ett finbesök...då kom Bella o hälsade på. Tiden bara flög iväg när hon o ja satt o pratade. Ännu en helmysig person som man kan umgås med :)
Har sån tur som har så otroligt fina vänner i min närhet...ni vet vilka ni är o ni är guld värda för mig.

Har suttit o läst lite bloggar nu idag o de verkar som om de är nån fluga nu att ha små frågestunder...så ja tänkte ha en liten sån ja oxå.
Ska göra ett nytt inlägg där man kan skriva sina frågor eller så kan man maila frågorna till mig.

Har sett att de är många som är in o läser men de är inte många som säger nått...o eftersom ja är så sjuuukt nyfiken av mig blir ja ännu mera nyfiken på vilka som är in här o läser.

Ha nu en fortsatt bra dag alla finingar


3 kommentarer:

Jennie sa...

Aaaaaaw fina vän! <3 Det var så mysigt att hälsa på dig och frukosten gik inte av för hackor heller. :)KRAM!!!

Only me sa...

<3 du har fina vänner för att du är en sån fin person <3

Kram

Unknown sa...

Aaawww ni är för bäst...att ni finns hos mig betyder så mycke. Vet att ja kan vända mig till er när som helst o ni ska vet att ni kan alltid komma till mig när de behövs.

Jo du Jennie den där frukosten satt som ett smäck.

Kram på er...löv U <3 <3