fredag 6 januari 2012

Vilken dag

Snark vilken trööökdag man har haft på jobbet idag alltså...helt sinnes så lite göra man har haft. Skumpat runt på oplogade gator...höll på att fundera på de där njurbältet igen för på vissa ställen känns de som om organen ska byta plats med varandra. Halsen får man töja så man ser ut som en struts för att kunna se över alla plogkanter o sen måste man ut med halva nosen i vägen innan man ser om de kommer någon bil. Gggrrrr ska de va nu så här hela vintern tack vare att kommunen ska spara pengar.

Trodde ett tag idag oxå att ja skulle få en kissemisse mindre :-(...Zorro hade tuggat i sig en kabel som stack ut genom munnen...Einar försökt ta lös den lite försiktigt men de verkade sitta fast. Men tydligen spottade han ut den själv sen. Såg framför mig hur ja va tvungen att åka till vet med han för att röntga han o dom skulle ge mig ett besked att de inte va nått att göra. Ja målar ju alltid upp dom värsta bilderna framför mig...bättre göra de än att tro att allt ska gå bra o sen bli besviken.
Men eftersom han spottade ut kabeln tyckte vet bara att man skulle hålla lite koll på han...se till så att han äter o dricker. Men börjar han kräkas eller bajja blod så ska vi åka in med han på en gång.
Mammas lilla bebis fåååår inte bli dålig....min lilla myskisse ju.

Ska nu uggla lite framför burken innan man ska dyka ner på kudden...såååå sjukt jävla trött idag. Känns som om någon hällt all Saharas Öken sand i mina ögon....o man ska ju som upp o jobba imorgonbitti. Börjar nästan ångra mig att ja lovade B att ta hans pass men men....dumsnäll som man är ställer man ju upp för kollegorna när dom frågar.
Har ju nått att se fram emot iaf o de är frukosten på Scandic.

Puss & kram mina fina o underbara vänner <3

2 kommentarer:

Only me sa...

Lite skumt hur kommunen prioriterar... Arenabygget verkar få kosta hur mycket som helst men trafiksäkerheten tycks det gå bara fint att spara på. Jag blir så in i helvette förbannad bara jag tänker på arenan!!!

Usch stackars lillkissen :( Det går nog bara bra.

Kram fining <3

Unknown sa...

Ja den där jävla arenan går kalas att lägga tokmycke pengar på men inte gatorna. Läste på nätet idag att Östersunds kommun inte följer dom riktlinjer som finns för gatubelysningen.

Zorro äter o dricker som han ska iaf...o leker o myser så ja tror nog att de har gått bra.

Kram finaste <3