torsdag 28 maj 2015

1 kilo mindre

Det går sakta men säker neråt...vid morgonens vägning har jag gått ner 1 kilo till sen förra veckan. Känns otroligt skönt men än är det många kilon kvar som ska bort. Chansen vi har fått vis jobbet att träna 1 gång i veckan på Fristilen har peppar mig till max nu.
Fick tillsägelse sist jag var dit att jag måste öka antalet måltider per dag från 2 till helst 6 mål om dagen...har väl inte riktigt nått till det men jag äter 5 mål om dagen nu.
Sen använder jag min Vivofit som visar allt jag stoppar i mig o hur mycket jag gör av med...plus hur många steg om dagen man tar. Har jag bara några steg kvar på kvällen för att nå mitt mål då måste jag gå runt i huset så jag når målet :)



Idag stundar ett nytt pass o jag känner mig tokpepp inför det passet....sen blir det ett besök hos frissan 

Pöss o kram på er

Inga kommentarer: