torsdag 15 juli 2010

Tjooohoooo

Snacka om att man inte har tid eller ork att sitta o blogga....ser att de är långt mellan inläggen. Tråkig man har blivit då =)

Har nu jobbat 2 dagar på raken....skulle egentligen varit ledig men ja tog på mig att jobba lite. Fan va mil man har avverkat på dom dagarna. I tis fick ja en resa ner till Funäsdalen....o igår blev de en resa till Gäddede. Trodde ja skulle kunna få se någon björn när ja ändå va i sånna trakter där de kan finnas de men icke då.
Man har nu snurrat i skogarna i snart 3 år men inte fått se en ända.

Men idag har man en ledig dag....sköööönt är de...men de kunde gärna få vara lite bättre väder. Fast nu ser ja att solen håller faktiskt på att titta fram. Man kanske ska ut o bättra på färgen....fast de är ju bara så att ja ser ju ut som en kokt kräfta om ja sitter i solen.

Eddie han växer för fullt...håller på att lära sig snurra runt från rygg till mage. Har lite dåligt samvete när ja jobbar för att ja inte är hemma med han. Men han har de ju kalasbra med pappa oxå.

Har en massa funderingar o planer på G nu....men ja vet som inte hur de kommer att gå med dom. Kommer bli en liten förändring i livet om ja nu genomför dom. Men om de blir bättre eller sämre de återstår att se.
Man kommer att få offra lite för att de ska gå vägen men om allt blir till de bättre så är ja beredd att göra de. Vi får väl se hur de blir. Ska ta o ringa några samtal nu för att bli lite klokare.

Kram på er

6 kommentarer:

Only me sa...

Ja du, tiden går för jävligt fort med småbarnen! Jag börjar jobba den 30 juli :( Petter blir 9 månader snart!! Jösses.

Nyfiken jag blir på vad du funderar på nu då :)

Kram

Unknown sa...

Snart dags för dig oxå då att knega lite.

Kommer att avslöja mer eftersom ja får reda på hur allt går. Man vill som inte lägga ut för mycke info här

Kram

Only me sa...

Jo du det är ju bara ett par veckor av ledighet kvar nu... :/

Nä jag förstår att du håller lite på dina planer tills du vet mer :)

Unknown sa...

Jo men kommer att berätta mer eftersom man får lite mer kött på benen....men de verkar inte vara någon omöjlighet de ja har tänkt mig

Only me sa...

Låter bra det :D

Jenny sa...

blir ju nyfiken! :P det kommer att bli hur bra som helst, det är jag övertygad om!

jag jobbar över yran, kanske vi ses på raggarn då?! hoppas kan man ju alltid göra, inte för att jag tror att varken du eller jag kommer ha tid att surra då! :) kram på dej!