lördag 22 januari 2011

Snyggve =)

Ikväll när ja for upp till hästarna så gjorde man en liten blunder.....tur att de va bara hästarna som såg en. O dom bryr sig ju inte så mycke om hur man ser ut bara dom får sin mat så blir som glad.

Mutade ungarna med lite popcorn så dom skulle hålla sig lugna medans ja snabbt som ögat blåste upp till grabbsen. Hann inte ens tänka på va man hade på sig när man stack iväg.
Kom på de när ja va där uppe att ja hade visst inte bytt byxor....utan ja for iväg i mina snygga lilarutiga flanellpyjamas byxor med ett stoooort hål för ena skinkan. Man ser ju tom vilka trosor man har på sig. Men fifääään va skön dom är....börjar gå sönder mer o mer men de är ju nu dom är som skönast.
Till de hade man stooora Nokiastövlar....hahahaha vilken syn alltså om någon hade sett en tussa omkring där i skogen.

Bjuder på några fiiina bilder


4 kommentarer:

Maya sa...

Haha jag har åkt på Ica i pyjamas å då skrek min gulliga svärdotter det i högtalarna

Unknown sa...

Jo ja har lyckats med de ja oxå....fast de va medans dom va hela

Only me sa...

Hahaha, urtjusiga!! Ibland förvånar man sig (jag då) med hur fantastiskt vrålvackert (not) jag klär mig. Det är ju underligt att H stannar kvar faktiskt ;)

Unknown sa...

Ja man är ju så jävla snygg ibland alltså (not)....håret i en slarvig knut...raggsockar...pyjamasbyxor o en mega stor t-shirt