måndag 7 mars 2011

Världens underbaraste barn





Ja har ju världens underbaraste barn alltså.....dom lyckades få mig alldeles tårögd ikväll.

Först när ja kom hem efter jobbet så hade dom städat köket o vardagsrummet....diskat o torkat bänkar. Gjort iordning kaffe till mig hade dom oxå. Sen hade dom städat toaletten oxå.
Sen när Sebastian kom hem från fotbollsträningen ropade han på mig o ville ja skulle komma till hallen.
Då fiskade han upp en bukett med aprikosa tulpaner till mig....han hade gått på affären efter träningen o köpt dom till mig från han, Rasmus, Christian, Philip & Eddie <3 <3 <3
Dom hade tagit av sina pengar o köpt dessa enormt fina blommor.
Fick såna tårar i ögonen o blev alldeles varm i hjärtat.....älskar mina barn så enormt mycket.

Allt detta för att ja har namnsdag idag.

Älskar er mina underbara pojkar <3

5 kommentarer:

Susanne Löfgren sa...

Åh vad fint! :) <3

Jennie sa...

Men guuuud så himla sött! Jag blir ju alldeles tårögd bara av att läsa. :) <3<3<3

Knotty sa...

Attans..underbart gjort!!!<3 <3<3

Unknown sa...

Ja de är så himla gulligt gjort. De värmer så gott i hjärtat <3

Only me sa...

Awwww vilka underbaringar <3 Fantastisk mamma, fantastiska barn :)

Kram!