onsdag 16 mars 2011

Träning!

Känns otroligt skönt att ha kommit igång med träningen igen....är ju 1½ år sen ja va på Friskis o tränade. Trivs riktigt bra med Gym24....just de att man är inte beroende av gymmets öppet tider utan man kan åka dit när man känner för de.

Igår va ja o Jennie en sväng på gymmet i stan....annars tränar ja mest i Krokom. Va lite annat upplägg där men de va som samma typ av  maskiner. Både ja o Jennie saknar dock 2 maskiner som fanns på Friskis. 1 där man tränar insidan låren o en som man tränar utsidan lår o höft. Va skönt att få ha med sig en träningspolare....även fast vi inte vart där så länge.

Idag har ja kört lite övningar hemma.



 Började med 30 min Yoga....men snacka om att man är ovig o har typ noll balans. Men de är skönt att sträcka ut muskler o leder.






 Sen blev de 3*10 övningar av "kissande hunden"....hhahahaha man känner sig rätt fånig när man står där o lyfter på benet.











Gjorde sen 3*10 sek "plankan".....finns även en omvänd variant av den....sjukt jobbigt


Avslutade de hela med att göra ett gäng situps oxå.....så nu känner ja mig jätteduktig.
Nu blir de ett glas Naturdiet o sen ut o sätta sig i solen en sväng....måste ju som passa på medans den lyser

3 kommentarer:

Only me sa...

Guuuud så duktig du är!! Önskar jag också får motivationen snart. Tills dess myser jag åt att mina vänner är duktiga :D

Kram

Jennie sa...

Jävlar vad duktig du är gums! :)

Unknown sa...

Är så jäkla skönt när man är klar...men idag får de bli en vilodag. Måste vila mina stackars små muskler

Kram på er finingar <3