måndag 21 mars 2011

Vilken helg :/

I lörsdags va de dags för firmafest....vi träffades vid Multihallen kl 12:30 för att börja med att köra lite gocart. Fan va roligt de va men ack så jäkla jobbigt....mina stackars handleder höll på att avlida. Va så sjukt jobbigt att köra.

Efter lite förfriskning på rummet gick vi då vidare till Laserhallen....hahaha där kom ju hornen i pannan fram. Snacka om att man blev som ett barn på nytt o kröp omkring där i mörkret o pangade på varandra. Trodde inte att de skulle va så roligt som de va....men dit kommer man åka flera gånger.

Sen tog vi oss en runda bland cellerna på Boda Borg....hahaha de va oxå sjukt roligt men helt sanslöst jobbigt. Mina knän är alldeles blå o har träningsvärk i hela kroppen. De va värre än ett pass på gymmet. Har fortfarande inte återhämtat mig utan de värker i vissa muskler än.

Drog efter allt va klart för att byta om o vandra ut på krogen....började på Capten Cook för att till slut landa på G3. Där träffade man på en hel del folk som man känner (som vanligt).

Hade en toppen rolig kväll o humöret mitt va som vanligt på topp =).....slocknade dock i bilen på väg hem :/
Söndagen gick i vilans tecken....man va inte allt för aktiv igår...hihihihi.

Richard fick köra mig till Krokom så ja fick se finalen i Krokoms Cupen....Sebastian skulle ju stå i målet. Dom vann den matchen med 1-0 mot KD....ja blir alltid lika stolt när han gör sina snygga räddningar o man hör hur andra föräldrar berömmer målvakten.

1 kommentar:

Jennie sa...

Härligt att kvällen blev lyckad! :) Skulle också vilja åka på Multihallen nån gång, inte varit dit sen det var bara laserhallen.