söndag 25 december 2011

Dagen efter!

Ja då va julen över för detta år...så mycke stök för bara en dag. Men de blev en väldigt lyckad dag...barnen va helt lyriska över sina paket o de är huvudsaken att dom är glada. Ja tycker ändå att de är barnens dag...gör allt för att dom ska må bra

Mamma, Christer, momma, Mikael o Johan kom hit o jojnade oss mitt på dagen. Fikade, tittade på Kalle o sen blev de middag. Nu känner man sig som en späckval som har strandat...att man ska svulla så sjukt mycke på julafton alltså. Tror ja konstant gick o tuggade på nått.

Blir till att dra på sig gymskorna sen igen o ligga i hårdträning på gymmet.
Skulle bara haft någon som springer efter mig med blåslampan så ja tar mig iväg.
Fast nu har ju TK flyttat till ett bättre stall så man kan sticka ut med han lite oftare.

Saknar min Sebastian ikväll...körde in han till stan imorse för han skulle med bussen upp till Storuman för att träffa tjejen sin. Mammas lilla pojke börjar bli stor :(

Har myst här hemma med mina andra pojkar ikväll...eller dom har spelat tv-spel o ja har tittat på. Men ja har fått tillbringat kvällen med dom iaf.

Nu ligger dom i sina sängar o ja sitter i soffan o slösurfar o suger på en öl.

Ha en god fortsättning alla underbara vänner där ute

Puss o kram

2 kommentarer:

Jennie sa...

Låter som du haft en bra jul gums! <3
God fortsättning på dig, hoppas vi ses snart! KRAM!

Camilla sa...

Kram gums <3