tisdag 13 december 2011

Seg tisdag!

Idag har man varit allmänt seeeg...de är inte min melodi att kliva upp allt för tidigt på morgonen...ja är ju mer zombie än människa när kl ringer 04:00...som tur är har man bara haft kortpass dom här 2 dagarna. O som tuuuur är finns de kaffe som räddar en ;)...blir mycke av den varan när man börjar vid den tiden. Måste bara skaffa mig en termos oxå o ha i bilen...har ju fixat mig en termosmugg iaf.

Va på djungelhuset idag med kidsen...för första gången va de bara vi där...inte ett enda barn till. Fast de va rätt skönt att slippa allt skrik som annars brukar kunna va där. Barna dom rejde runt o va rätt nöjda dom med över att få va där själva.

Väl hemma dog ja på soffan...hade tänkt lura i typ 15 min för att hämta lite nya krafter men de slutade med att ja vaknade 2 timmar senare....jäkla dumnöt man är alltså.
Kommer ju inte ja ta mig isäng i någon vettig tid ikväll...slutar väl med att man sitter uppe halva natten o ugglar.

Inga kommentarer: