torsdag 17 januari 2013

Typiskt

Nå är de väl ändå typiskt att man ska bli påhoppad på de här viset...förbaskade baciller som kommer o karatade mig utan förvarning.
Bara för att jag tänkte tanken att nu när jag har lagt om kosten ska jag börja träna oxå. Va ute med hunden häromdagen o gick efter skoterspåret...va ju kalasapår så då tänkte jag leta fram skidor o pjäxor dagen efter men se det sket sig ju.
Bara att ta nya tag när jag har blitt frisk igen....fast med min otur lär jag väl drabbas av nått annat då...lär väl bryta ett ben eller nått liknande

2 kommentarer:

Only me sa...

Samma här :( hann träna en vecka efter jul och nu mår kroppen dåligt. Har nåt som ligger och inte riktigt bryter ut.
Men hejja oss sen gumman <3
Kram

Unknown sa...

Hejja hejja...bara denna förkylning lämnar min kropp snart

Kram <3