måndag 13 januari 2014

Ledsen & sårad

Ikväll blev jag då otroligt ledsen o sårad av en kommentar som jag fick på ett inlägg som jag gjort på facebook. Jag gör allt vad jag kan göra för att mina kollegor ska ha det så bra som möjligt men ändå får jag höra att dom får skitpass. Vad ska jag göra om folk inte svarar i telefonen när jag ringer????åka hem till dom o knacka på???
Idag va jag ut o jobbade för att inte sätta personalen i allt för mycket skit o för att kunderna skulle få det dom har rätt till. Plus att jag skulle hinna med mina uppgifter på kontoret....men det är ju ändå bara skit det jag gör känns det som.

Sen de jag skrev hade inget med jobbet att göra...det jag menade va att det va full fart från det att jag vaknade med väcka o lämna barn...jobba hela dagen...handla mat..laga mat...sen plocka undan efter maten.

Nu ska jag ta mig ett glas vin för det har jag gjort mig förtjänt av....så det så!!!!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

<3 det är du värd! /Jossa

Only me sa...

❤️ Kramar

Anonym sa...

Du är bäst camilla, utan dig vill jag inte ens veta hur det skulle se ut på planeringen, Du är GULD glöm inte de :) / tobbe

Anonym sa...

Ta inte åt dig av surisarna!!! Malin

Anonym sa...

Super är vad Du är! / wic

Susanne Löfgren sa...

Sånt där är skitjobbigt! Är mer än säker på att du gör ditt allra bästa! Å det är fullt tillräckligt! <3 Jag har tagit en paus från facebook för på slutet har det tagit mer energi av mig än vad det givit.. Det blir lite för mycket av det goda där ibland ;) Kram på dig!!! <3

Unknown sa...

Tack för era uppmuntrande ord...dom värmer ända in i hjärteroten
Underbart att man har så fina vänner <3

Anonym sa...

Du är en klippa Camilla, det skall du veta! En person med ett gott hjärta och som verkligen bryr sig om sina käraste och andra medmänniskor samt en riktig fena på att planera även i de jävligaste situationer! Jag citerar Dwayne Johnson " be The type of person that when your feet touch the floor in the morning, The devil says" awww shit they're up! " En sån person är du. Du står på dig oavsett situation och har båda fötterna på jorden. Min personliga uppfattning om dig...Trevlig helg / Oskar O.