onsdag 9 juni 2010

Vilket jäkla skitväder

Nu är ja less på de här regnet...man tappar orken o lusten för allt när de regnar så här. Håller verkligen tummarna för att de ska vara finväder imorgon när de är examen o allt.
Lite surt att barnen har examen samma kväll....samma tid men på olika ställen...Rasmus ska vara på Kvarnback o Sebastian ska vara på Näldenskolan. Men eftersom Basse nu går ut 6:an så ska ja vara med han o Rickard följer med Rasmus. Man ska nu säga tack o hej till den här skolan nått år till nu....än ska inte Philip börja skolan....min lilla kille Basse ska nu bli stor o börja högstadiet. Hufffa ja börjar bli gammal....de är 20 år sen man själv gick ut 6:an.
Barnen växer alldeles för fort tycker ja.....ibland hinner man inte me känns de som.

Va ut en sväng med Moa i regnet igår oxå....fan va kul de är att träffa vissa av sina kollegor....man märker att vissa iaf har saknat att man inte har jobbat på länge. Men snart ska ja börja jobba 3 dar i veckan. Vi har semester på bilen nästa vecka o sen efter de så vill Einar vara hemma med Eddie lite. Han kan väl få de då men inte på heltid utan han får bara ha han 4 dar i veckan hehehehe.
Ska ut en sväng ikväll oxå o ratta den lilla bilen...ska passa på att åka till Sara oxå o hämta mina efterlängtade doftljus.

Nu ska ja dyka i tvätten o försöka få bort lite av den....om ja bara hittar min energi som har gått o gömt sig

2 kommentarer:

Jennie sa...

Vi kanske ses ikväll då gums :) jag börjar 13 troooor jag.

Only me sa...

Håller med om vädret. Fy satan!