fredag 27 augusti 2010

Äntligen äntligen

Nu är äntligen Brölis godkänd 1 år framöver....så himla skönt att han äntligen fungerar som han ska. J trollade med sina magiska fingrar o vips fungerade bromsoket igen =).
Har saknat att få köra min bil....så nu jämarns har vi några mil att ta igen hehehhe

Fick hem ett paket från Jotex härom dagen med en massa mysiga ljuslyktor så nu kan man elda ljus som en tok överallt i v-rummet. Tände närmare 20 ljus igår....tänkte att de kunde ge lite värme samtidigt men ack va ja bedrog mig....de blev inte ett dugg varmt.
Man låg under en filt o frös som en gnu hela kvällen. KB får gärna komma hit o sätta igång pannan så man får lite värme i lägenheten innan ja fryser fast. Har nu haft frossa varenda dag hela den här veckan.
Har t.o.m haft raggsockar på mig när man lägger sig för att de är så kallt.
Men sen kanske de har med magen o göra oxå....den har krånglat o bråkat med mig.
Men ja har inte skött om mig själv heller som ja ska...ätit dåligt o sovit som en kratta...de brukar straffa sig sen. För då ballar magen ur o ja får svinont i den....de känns som om någon sitter o eldar inne i magen.....för de blir alldeles kokvarmt i den. Sen har ja varit konstant trött oxå....trött när ja lägger mig o trött när ja vaknar på morgonen. Känns som om ja skulle kunna sova hur mycke som helst.

Nu ska ja försöka mig på ett ryck här hemma innan man ska ge sig ut o jobba lite

Inga kommentarer: