söndag 17 oktober 2010

Ångest!!!!

Jaha då va de söndag igen....hatar dom här söndagarna varannan vecka. 2 av mina älskade pojkar ska åka till sin pappa....vill inte att dom ska åka utan ja vill ha dom här hos mig. Nu kommer de att komma en vecka som är väldigt tom. Men sen vet man att dom kommer ju tillbaka sen.
Varannan söndag är glädje för då kommer dom.....men varannan söndag är de ångest över att man måste lämna dom =(.

Har varit så här nu i 6 år men de är lika jobbigt varje gång.....saknar dom så sjukt mycke när dom inte är hos mig.

Älskar alla mina barn så otroligt mycke....de är helt sjukt hur mycke man kan älska sina barn. Man kan gå över eld o vatten för dom....klättra över dom högsta berg o simma i dom djupaste vatten för deras skull. Dom betyder allt för mig.

Ja kan inte förstå hur de finns sånna människor som kan skada barn...man läser så mycke hemskheter som händer barn o ja ryser varje gång man läser om sånt. Tårarna kommer o man mår illa över hur vissa barn blir behandlade.

Nu ska ja passa på att mysa lite med mina pojkar innan dom ska åka till pappa sin

1 kommentar:

Only me sa...

Ja usch det är jobbigt när de åker (eller J för mig då). Det fattas liksom en del av familjen då.
Kram