lördag 9 oktober 2010

Urk på burk!!!!!

Idag har ja en sån där dag när ja bara känner mig liten o värdelös. Skulle bara vilja dra nått gammalt över mig o försvinna en stund. Just nu ser ja inge positivt eller fint med mig själv.
Känner mig fet o ful....o som om man inte är värd ett ruttet öre.

Hatar när man har dom här dagarna!!!!

Men tyvärr kommer dom med jämna mellanrum....tänk om ja kunde se nått bra med mig själv.
Man funderar samtidigt på hur alla andra ser på mig oxå....om dom ser samma sak som mig.
En enormt tjock o ful person som är efterhängsam...tråkig o dum.
Vill som inte ringa eller skicka mess till någon heller för då kanske den bara tycker att man är jobbig.

Hoppas man har en bättre dag imorgon

2 kommentarer:

Only me sa...

KRAM vännen! Du är inte alls ful, tjock, tråkig eller dum. Du är en fantastisk person tycker jag. På alla vis.
Man har rätt att ha dagar när det känns pyton, det har alla. Inte roligare för att man vet det, men ändå... Du ska aldrig känna att du inte kan ringa eller sms:a mig! Du kan alltid göra det. Du är min vän och om du behöver mig så finns jag. Kram <3

Camilla sa...

Ja vet att ja kan höra av mig till dig....skönt att man har några nära vänner som man kan prata med.

Ja finns här för dig oxå om du behöver prata....kram <3