torsdag 2 december 2010

Att man aldrig lär sig!!

När ska man lära sig att gå o lägga sig i vettig tid när man ska upp o jobba...tydligen aldrig. Man satt uppe för länge igår oxå o tittade på TV...när man ändå har en dumburk i sovrummet kan man ju faktiskt lägga sig där o titta istället...men icke :S


Tur man har kortpass idag oxå. Men idag håller ja fan på att frysa fast i bilen tror ja...jäklar va kallt de är ute alltså. Nu börjar de på att vara lite lätt irriterande med denna kyla. Sen fick vi nya motorvärmar stolpar i somras o dom är ju bara skit...värmen går inge länge även fast de är så kallt ute. Trodde dom skulle starta tidigare o gå längre när de va super kallt ute men de gör dom inte.


Känner mig glad att man inte bor inne i Östersund just nu iaf. Vill inte ha någon ovälkommen gäst i min kropp heller...den gästen verkar va så fruktansvärt otrevlig. Man har än så länge klarat sig från allt...men man törs ju knappt ens äta när man jobbar för man vet ju inte om dom har kokat allt ordentligt
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

Maya sa...

Jag är nattmänniska så för mig är det hopplöst att lägga sig i tid. Å med alla oregelbundna tider vi har är det svårt, jobbar jag flera dagpass i rad då går det lättare att komma i säng i tid.

Unknown sa...

Jo ja är en nattmänniska ja me....har jobbat natt i så många år tidigare så min kropp är som van de.
Visst de är lättare när man har flera dagpass på raken. Nu har ja bara 1 kvar sen blir de 2 nattpass