söndag 12 december 2010

Blubb blubb!!!

Man borde som gå o lägga sig i sängen istället för att ligga här på soffan....men va feeeen ja är ju som inte trött i ögonen....men ja vet de att imorgon kommer ja va trött som en jävla gnu...släppa gammkroppen ur sängen o svära på mig själv att ja inte gick o la mig i vettig tid.

Håller fortfarnade upp med rökningen *fifääään va ja är bäst*.....känner mig så stolt över mig själv...har som inte varit några större problem med de heller. Visst har man känt suget efter en rök när man har svullat i sig middagen men eftersom ja inte har köpt hem några så har de inte blivit någon rök heller. Man skulle ha börjat lägga undan 40 spänn varje dag....blir ju en skaplig slant på 1 år. Kan ja unna mig nått riktigt roligt på 1 års dagen.....40x365=14600 = något jääääkligt roligt :D
Får börja med de efter nyår....ju nu hamnar dom pengarna på julklappar istället.

Träningen har inte kommit igång än heller....ja har inte riktigt bestämt mig för vilket gym ja ska välja...de får bli plånis som får betämma de sen. Men ja ska köra igång....o nu när man ha bättre flås så känns de bättre o lättare att börja röra på sig.

Nä nu ska ja försöka stänga mina korkgluggar tror ja....annars är risken att mitt humör oxå inte kommer va de bästa imorgon. Sov gott mina vänner o va rädd om er.....Puss o Kram


2 kommentarer:

Only me sa...

Du är BÄST!!! Fan vad duktig :) Ser ut som det blir en utlandsresa med de ssummor du sparar in på rökningen :) Eller kläder, eller möbler, eller.... Fan över 14000 spänn!! Det är mycket det!! :)

Unknown sa...

Börjar man träna kanske man kan unna sig en halvt ny garderob