måndag 20 juni 2011

Barnen!

Lillskrutten min börjar bli en stor kille nu...älskar att vara ute. Spelar ingen roll vilket väder de än är så ska han vara ute o leka <3










Philip tycker de är lite smått tråkigt med sommarlov...han längtar tills att skolan börjar igen. Igår for vi iväg till en gigantisk bäverdamm...jäklar va han va nyfiken o hade tusen frågor o tyckte de va jätte intressant men samtidigt läskigt.









Crille har nu gått ut 3.an...fy va tiden går fort. Känns som man just hade denna lilla kille i sin famn. Idag kommer han äntligen hem till mig. Saknar dom när dom inte är hos mig.










Min lilla filosof Rasmus...killen med tusen tankar o funderingar. Han kommer oxå äntligen hem till mammsen :D












Sebastian som målvakt...de är mycke fotboll nu som gäller...men de är bara några träningar o matcher kvar sen har dom sommaruppehåll. De är roligt att se hur han har utvecklats som spelare genom åren. Men nu har han bestämt sig för att enbart vara målvakt...sen när de är dags för gymnasium om 2 år ska han försöka komma in på fotbollsgymnasiet.






De är är mina underbara barn...skulle kunna gå över berg...genom eld o vatten för dom. Dom är mitt allt o betyder allt för mig...mina 5 underbara pojkar...älskar er alla <3

Inga kommentarer: