torsdag 29 januari 2009

Egen tid

Hade jag en liten stund idag. Jag for upp till hästarna o stack ut med Tandkräm en sväng. Men fan vad det var kallt om fötterna. Jag måste skaffa bättre skor när jag ska ut. Hade tänkt ta mina M90 kängor med då är dom för stora för att passa i stigbyglarna o skulle man trilla av så är ju risken stor att man sitter fast.
Men jag beslutade mig för att rida barbacka istället så då hade jag ju kunnat haft dom.

Men inse fakta vilken dålig balans man har...trodde jag skulle trilla av flera gånger :)
Tur att han var som en ängel idag när jag var ute. Han hoppade bara till 1 gång när en stor fågel flög upp ur en buske presic bevid oss. Men jag lyckades hålla mig kvar på hans rygg.

Känner att man kommer att ha träningsvärk i benen imorgon för tusan vad jag satt o höll fast mig med benen :)
Inget ont som inte har något gott med sig. Fick ju benen lite träning idag

Inga kommentarer: