måndag 19 januari 2009

Taxigala 2009


Ja då har vi haft den årliga taxigalan. Ständut Blakk hade en show för oss. Dom är ju kanon bra.
Vi började med förfest hemma hos Johan...det droppade in folk hela tiden. Man hann ju med några öl innan våran chafför kom o körde oss till Gamla Teatern.
Där blev det välkommst drink o en massa surrande.
Väl inne i salongen fick man leta sig en plats...fan vad det var folk överallt. Men vi hamnade vid ett kanon bord....man fick sitta o skratta en hel del.
Sen var det dags för lite priser....Einar hade varit o pratat lite med Börre...att dom skulle skrämma mig lite. O nog gjorde dom det...jag ska aldrig mer berätta något som har hänt mig....min jävla fastkörning...det fick jag äta upp.
Men som sagt det bjuder jag samtidigt på.
Efter en massa mat o dricka gick vi ner på G3. Men hur fan kan det stället vara så populärt????? Det var grisigt o kladdigt överallt. Bara en massa småbarn (förutom vi på taxi)...nej jag har konstaterat att jag aldrig aldrig kommer att gå på G3 någon fler gång. Eller man ska ju aldrig säga aldrig.
Men som det känns just när man var där så har man ingen lust att gå dit igen.

Inga kommentarer: