fredag 23 januari 2009

Underbart


Underbart härligt det var att få komma ut en sväng. Blev inte riktigt som vanligt med min egen tid med hästarna men det gör inget. Jag hade med mig Philip ut när jag var o körde Tandkräm.
Det funkar lika bra det oxå.
Annars när jag är hos dom brukar det vara den stunden jag får vara helt ensam o bara tänka på mig själv. Eller rättare sagt jag tänker inget då...bara få tömma skallen på en massa skit som man annars går o grubblar på.
Jag är ju en sån person som grubblar mycket men säger lite. Tyvärr så funkar inte det utan tillslut så exploderar jag när det har blivit för mycket. Önskar man inte behövde tänka så himla mycket ibland.
Nu ska jag koka mig lite kaffe o bara slöa i soffan en stund.
Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

hej camilla,kul att du har en blogg,så få man se hur du har de nu för tiden. kramar Madde (djv linjen)