måndag 26 januari 2009

Jobbig start

Ja då har man provat på att vara duktig på morgonen. Efter det att man har skickat iväg barnen på skolan tog jag fram min yoga matta o började på att plåga min stackars gamla kropp. Sån här behandling var den inte beredd på direkt på morgonen.
Men att man ska vara så jäkla vig när man håller på...o det är ju inte jag direkt. Man är ju smidig som ett spett. Men skam den som ger sig. Ska nu försöka med det här varje morgon...kanske inte dom dagar när jag nu börjar kl 5 på morgonen. Då har man ju fullt upp med att ta sig ur sängen så man kanske inte ska chocka kroppen med sånt då.
Börjar känna att det är dags att göra något åt det här nu. Jag har ju faktiskt börjat gå ner några kilon plus att måtten på rumpa o mage har minskat. Men jag törs inte skriva ut det här :))

Kram på er

2 kommentarer:

Jennie sa...

Åhhh vad duktig du är!! :)))) men du är ju redan smal!

Unknown sa...

Inte tillräckligt för att jag ska trivas med mig själv. Fast jag måste få in i min tröga skalle att jag har ju faktiskt fött 4 barn oxå...då kan man inte se ut somm 20 igen :)