torsdag 22 januari 2009

Trötter idag

Att man kan vara så jäkla trött...har inte fått sova många timmar inatt.
Kl 01:10 kom Philip in till oss o ville inte sov i sin säng. OK tänkte jag med efter en stund blev det så trångt i sängen så jag kunde inte sova.
Bar in han till hans säng men tro inte att han sov....icke sa nicke....började tokskrika att han ville sov hos mig.
Det sa jag nej till utan satt i hans säng tills han hade somnat. Trodde jag ja...hann bara gå ut från hans rum o ut o röka så kommer han efter mig o frågar vart jag ska. Morr morr trippel morr...tyckte han skulle gå till sängen så kommer jag snart.
Satt i hans säng ytterligare 1 timme....hör hur han somnar till...han börjar till och med att snarka o skratta i sömnen men ni ska inte tro att han sover när jag kliver ur hans säng.
Pling åker ögonen upp. Tillsist efter 2 timmar har han äntligen somnat så jag kan gå o lägga mig.

Jag som hade tänkt att baka bullar o kakor idag...det kan jag ju säga att så blir det inte...hoppas på sömn inatt så jag kan göra det imorgon.
Idag ska jag bara sitta o sy på min tavla lite tror jag...kanske jag tvättar en maskin.

Kramiz

Inga kommentarer: