lördag 31 januari 2009

Fy Fan

Inatt hade jag fan kunnat spöa upp en kille som åkte med mig. Jävlar vad förbannad blev

Killen hoppar in i min taxi på Västra o vill åka till Odensala. Sitter o pratar lite o sen blir han tyst.
Ser hur han sätter handen framför munnen o jag är precis på väg att stanna. Då spyr den jäveln i min bil.
Ja pallnitar...blir stor tokig...skickar killen ur bilen o tycker det att han kan väl för fan säga till innan.
Tycker det till han att: Vet du vad det här kostar?
Han: Nej ingen aning
Jag: 2000 spänn
Han: Ojdå....
Men han bråkar inte om det....utan jag får hans kort...drar det på 2000 + vad resan har kostat.
Han tycker att det är lite dyrt men vem fan ska torka skiten då...Jo JAG ska ta redan på hans vidriga pizza.
Sen får killen traska resten av vägen hem.

Jag sitter o muttrar i bilen...Ringer upp Johan o frågar om han kan komma till sitt garage så jag kan få vara i värmen o städa. Så vi är där inne en stund o torkar...tur man har dom som ställer upp för en.
Nästa gång kanske han behöver min hjälp i något. Tjänster o gentjänster heter det väl.


Nu ska det bli mera kaffe innan man ska åka på bua o handla lite.
Sen ska man ut o jobba inatt igen

Gud nåde den som jävlas ikväll...jag kommer vara super misstänksam mot alla som kommer in i min bil kan jag säga.

2 kommentarer:

Jennie sa...

men helvete vad jävla äckligt!!!!! tur iaf att han inte tjafsade om betalningen, alltid nåt. usch.. jag har sluppit spya än så länge och är förbannat tacksam över det. uäck

Anonym sa...

Har du funderat på om det är din bilkörning som gör att passagerarna blir åksjuka??? He he he....
Jag vet att du har humor....
//Farbror Örjan.....