söndag 18 april 2010

2 veckor =)



Nu har lille Skrutten blivit 2 veckor gammal....helt otroligt va tiden har gått fort. Iof har han mest bara sovit hela tiden sen han kom men han har blivit mer o mer vaken för varje dag. Idag va han faktiskt vaken i nästan 2 timmar.
Nu har han somnat för natten o en annan får en liten stund för sig själv.....men man måste väl ta o masa sig till sängen snart för man har ju andra underverk som kommer att vakna rätt så tidigt imorgon. Skrutten är så snäll så han sover länge på morgonen....helt underbart att man har fått en liten kille till som kan sova länge på morgonen. Imorse klev vi inte upp förrän halv 9 =)
Sånt gillar man för man tillhör ju de här släktet som är väldigt morgontrött. Iof så sover han med mig i sängen....ja ja ja jag vet att man inte ska skämma bort dom med de men alla mina pojkar har fått sova hos mig när dom har varit små.
Så varför sluta med de nu????
Är så mysigt att ligga där i sängen o gosa med dom på morgonen tex....helt underbara små människor =)

Puss & kram på er!!!!

2 kommentarer:

Only me sa...

Åh så fort det går! Redan två veckor sedan han kom.

Skönt för dig att han sover bra. Sömn är ju asviktigt för att man ska må bra.

Jag samsover inte med Petter. Klarar inte av att ha barn i sängen hela tiden, men det är mysigt att ta han till sängen på morgonen och mojsa en stund då :)
Man gör det som känns bäst :D

Camilla sa...

Ja de går så jätte fort tycker ja...alldeles för fort.

Han har nu sovit till 4-halv 5 nu 2 nätter på raken i sin säng. Rätt så skönt att man har fått flera timmar sammanhängande själv.

Ja har haft alla mina pojkar hos mig...ja sover jätte bra när dom ligger hos mig.