onsdag 21 april 2010

Nytt utseende =)

Nu har min blogg fått sig en liten vårstädning =)
Men ja ska inte ta åt mig äran för de utan J ska verkligen suga åt sig äran för att bloggen blev så fin. Du är otroligt duktig på de här, gums =)
Ska bara byta ut bilden sen tror ja....funderar på att ha en bild på alla barnen istället för en hemsk bild på mig själv. Blääää ja hatar att vara me på kort....dom få som finns på mig ser ju hemsk ut.

Igår hade ja en kille här hemma som fyllde 4 år....herreligen va tiden går fort alltså. Tycker nyss han oxå va en liten skrutt men nu har han blivit stora karl...de är då fasiken va barnen växer fort.

Idag har man mest tagit de lugn....va o hälsade på Börre en sväng när ja ändå va i Krokom....kikade lite på huset som dom köpt. Kommer nog bli riktigt bra när dom är klar med allt.
Va även på Hissmoskolan en sväng på utvecklingssamtal med Christian....han är så duktig i skolan. Man blir så stolt över barnen att de går så bra för dom.

8 kommentarer:

Only me sa...

Bloggen blev ju verkligen råsnygg!! Hon är duktig den där Jennie :)
Ja jäsikens vad tiden snurrar på fort! Åren rusar på så man hinner inte med. Snart dax att börja jobba igen :(

Unknown sa...

Hehe :)

Jag tycker att den där bilden är jättefin på er! Nu har jag gjort all text i comic sans, men du kanske bara ville ha själva inläggstexten så?

Jennie sa...

Hahaha ja det var ju jag som skrev inlägget ovanför här också inloggad på Camillas konto. ;P Inte alltid hjärnan är med. :P

Unknown sa...

Hahahaha de går bra att allt är i Comic...men ja skulle vilja att bokstäverna va lite tjockare om de går.

Den har blivit jättesnygg bloggen...du är kanoners Jennie

Började fundera lite när ja hade skrivit en kommentar hahahaha

Jennie sa...

Hahaha ja jag kan tänka mig det ;P tänkte ju inte på att jag var inloggad som dig, men det var ju för att jag pillade med bloggen samtidigt så.

Ska kolla om jag får till festil nu då.

Bha! Måste du verkligen ha ordverifieringen när man kommenterar!?

Jennie sa...

Hm... nu är inläggstexten i fetstil. Men jag vet itne om jag tycker det blev så bra!? Du ska inte bara ha större text då? Du får ju såklart ha det som du vill ;)

Unknown sa...

Blev inte så jätte bra med fet text...kanske ska prova med större text. Du får fria händer att pröva dig fram med texten.

Jennie sa...

NU har jag varit in och ändrat bakgrunden på inläggen och sidomenyn. Så att inte bilder och sånt du lägger in blir genomskinligt som det var förut. :)