torsdag 15 april 2010

Provar med den här =)

Är inte riktigt nöjd med min andra blogg så därför har ja tänkt mig pröva den här istället. Man kan ändra lite mer på den här så man kanske till slut kan få till den som man vill.
J hade ju hittat nå jätteroliga knappar som ja har kopierat.....hehehe....de ända som ja inte får till är en besöksräknare. Vet inte hur man gör heller....får bara lust att kasta datorn genom rummet när de inte funkar som ja vill.

Sitter nu o funderar på va man ska hitta på idag....är ju en sån grå dag ute oxå...man kan som inte ge sig ut. Kommer någon regnskur ibland oxå....o ja har ingen större lust att gå ut o bli blöt. Har en liten skrutt som ligger här brevid mig o är väldigt nöjd.....ja har världens goaste pojkar. 3 av dom är på skolan ett tag till så de är bara ja, Philip o lill Eddie hemma nu.
Ikväll kommer Fredrik & Fanny hit oxå....då är nästan hela familjen samlad....fattas bara några barn till.

Nu ska Skrutten få lite mat sen tror ja att han får lägga sig i vagnen o sova en stund....han ligger där de är torrt o varmt.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Jag kan hjälpa dig att fixa till den som du vill ha den. :) Jag tycker sånt är skitroligt. :)

Camilla sa...

Låter bra de gums....tur man har dig alltså =)