fredag 3 september 2010

.........

Kunde som inte komma på någon bra rubrik till de här inlägget...hatar när man ska försöka komma på nått fyndigt att skriva längst upp.

Har nu jobbat 2 pass åt min nya åkare....de har faktiskt gått riktigt bra om ja få skryta lite hihi. Känns bra att köra åt B....men ja saknar lite att köra mina andra favvo bilar. Hoppas på några pass på dom sen.

Är så otroligt glad över mina underbart härliga vänner....har lärt "känna" en helmysig tjej....vi har aldrig träffats men de känns som om man kan prata om va som helst. Så otroligt lättsam o hon verkar vara så lika mig på många sätt.
På söndag är de dop för Eddie o då ska vi äntligen träffas....de ska bli så roligt. Sen gums <3 kommer oxå o ska fota allt.

Har som inte så mycke att skriva just nu....eller jo de har ja men...faaan ja måste skaffa en privat blogg som bara vissa får läsa tror ja där ja kan skriva allt.

Puss o kram på er mina underbara vänner <3 <3

3 kommentarer:

Only me sa...

<3 <3 <3 <3

Jennie sa...

Ååååhh det ska bli så mysigt!!! <3

Unknown sa...

<3 bamse kramar till er båda