torsdag 23 september 2010

Feeeen va skönt de är =)

Nu har man varit duktig här i 3 dagar på raken.....har varit ut med Tandkräm tis, ons o tors. Så himla härligt att de äntligen går att rida han igen. Men de känns i benen kan ja lova....har visst väckt lite muskler som har tagit semester ett tag.

Idag hittade ja o Maria en ny stig som vi bara va tvungen att kolla vart den gick....men vi kom till en bro som inte såg särskilt säker ut....så då tänkte vi gå över diket på ett annat ställe. Men de ville inte riktigt våra hästar så ja klev av o gick över diket med hästen efter mig....Sebbe han ville absolut inte över så dom provade bron istället. Den gick sönder lite men dom kom över iaf.
Sen höll ja o Tandkräm på att gå omkull på ett annat ställe....de va visst lite halkit för han så fötterna hans bara gled åt sidan men som tur va höll han sig på benen annars hade ja fått han över mig om vi hade ramlat.


Nu ligger man o slöar på soffan efter middagen....blir tidig säng ikväll för ja börjar jobba kl 05:00 :/

Kram på er

1 kommentar:

Only me sa...

Åh vad jag saknar att rida ibland! Jag och Julia ska till Malin någon helg och vi tre ska sticka ut en sväng. Vad kul det ska bli. Gissar att jag kommer gå lite hjulbent sen... :)