tisdag 14 september 2010

Glader =)

Tänk att en måndag kan vara bättre att jobba än en lördagnatt.....helt jävla sjukt alltså. Har lyckats skrapa ihop mer på jobbet idag än under helgen :s
Men man har ju ändå ett underbart jobb....man får träffa nya spännande personer varje dag....de är som sällan man kör samma person flera gånger. Sen alla underbart vackra ställen man får se runt om i Jämtland/Häjedalen.....underbar natur man får uppleva.
Ibland kan man stanna bara för att stå o njuta av utsikten på vissa ställen.

Idag fick man se Hälge oxå när man va ute o körde....hahahaha de va inte många taggar han hade på sin krona. Men fin va han ändå....kan stå o titta på älgarna hur länge som helst när man får syn på dom o man inte har kunder i bilen.

Rede ut ett litet missförstånd oxå i helgen....hahahaha lite komiskt är de. Ja har hållit på att messa Maria o hon har hela tiden undrat vem fan som messat....sen har hon inte svarat på dom för hon har trott att de har skickat mess till fel person. O i min tur har ja tyckt att hon har varit en jävla surft..a som inte har svarat mig....men då har hon i sin tur suttit o messat mig på mitt gamla nummer...o hon har inte fått nått svar av mig så då har hon tänkt desamma om mig. Men nu har vi rett ut de o hon har sparat mitt nya nummer....så nu är allt lugnt...kram på dig vännen <3

Imorgon ska ja åka o hälsa på min lillebror o hans härliga tjej...ja o barnen ska invadera hela deras lägenhet...men de ska bli så kul att åka dit en sväng. Har inte varit dit o hälsat på än o de är ju jättelänge sen Joel köpte den lägenheten...men nu ska ja ta mig i kragen o åka dit. Han har ju träffat en sån mysig tjej oxå <3

Puss o kram <3

Inga kommentarer: