lördag 8 maj 2010

Seeeeg ikväll

Ikväll är man seg utan dess like...fan va trött ja är alltså...längtar verkligen efter sängen men först måste ja få barnen att somna för natten innan ja själv kan lägga mig. Har inte fått sova mycke på några nätter nu.
Inatt när ja kom hem efter jobbet så vaknade Eddie när ja skulle flytta på han för att få plats i sängen. O inte nog med de....han kräktes oxå ner både mig o sig själv. Så de va ju bara att byta på han...plus att han va jätte täppt i näsan sin...sätter mig i soffan med han för att ge han mat. Upptäcker oxå att de blir lättare för han att andas när ja halvligger i soffan eller om man ska säga halvsitter.
Så de slutar med att ja somnar på soffan i en extremt obekväm ställning...men han sover som en stock...säkert jätteskönt oxå....vaknar sen på morgonen helt jävla stel i hela kroppen. Fan va ja längtar tills min nya sköna soffa kommer....med en divan som man säkert kommer att somna på =)

Fan va roligt de va att jobba igår iaf....inte för att de va mycke folk men man fick träffa flera goa o underbara vänner.....fick en del kramar av dessa härliga personer. Hade kunnat stå o prata i flera timmar istället för att jobba. Vissa lyser verkligen upp nattljuset för en när man träffar på dom.
 Satt o messade för fullt oxå med flera st som de har varit väldigt tyst ifrån.
Man hade ju som gott om tid för sånt för de va lång väntetid mellan körningarna. Skulle ha varit ut en sväng o kört ikväll oxå men ja slapp de...ska kanske ta förmiddagspasset av Einar istället så han får vila lite.

Nu ska ja ta o fika lite innan ja ska ta o lägga mig i sängen o krama kudden min.

Kram på er!

Inga kommentarer: