tisdag 11 maj 2010

Underbart =)

Igår stack ja o Maria ut med hästarna en sväng...underbart härligt de va alltså. Har inte suttit på hästryggen på flera månader så ja trodde att de skulle kännas idag men de är inte så himla farligt. Ja känner lite i låren o lite i ryggen. Men de är underbart med lite träningsvärk. Ska ge mig ut mer i veckan...har lite att ta igen nu =)

Underbara Tandkräm --------->





Sen på kvällen gav Eddie mig en massa leenden....han har nu börjat le när man pratar med han....man blir alldeles varm i hjärtat o nästan tårögd när han gör så. Kände mig lite som en väldigt dålig mamma till han igår. Först klev Einar upp med barnen så ja skulle få lite sovmorgon...o den blev verkligen inte liten. Vaknade kl 11....tror visst ja behövde lite sömn. Sen stack ja ut o red....senare på kvällen for ja med barnen på träningen....hela tiden va Eddie med Einar....kändes som om ja inte va med han nått. Men så fick ja ett leende o då kändes allt genast mycke bättre.
Einar mådde som en kung för att han fick vara med skrutten så mycke

2 kommentarer:

Only me sa...

Åhh så skönt det vore att rida! Det är år och dag sedan jag gjorde det sist.

Tror nog lillkrutten hade det bara bra med pappsen :)

Unknown sa...

Jaaa de var mega härligt men ja kan lova att mina latenta muskler vaknade.